Użyteczne rozwiązania

Wraz z nową linią Sport Line wprowadzony został szereg modyfikacji we wszystkich wariantach CR-V e:HEV piątej generacji. Obejmują one m.in.: nowy wzór obręczy z lekkich stopów metalu (w wariancie Elegance dostępne są nowe 18 calowe felgi) oraz udoskonalenia stylistyczne wnętrza takie jak  chociażby zmiana okładzin paneli wnętrza – dotychczasowy wzór zastąpiony został syntetycznym tworzywem w srebrnym kolorze, czy możność doposażenia pojazdu w fabrycznie przyciemnione szyby. Nie zabrakło także utylitarnych rozwiązań takich jak możność bezprzewodowego ładowania telefonu.

Wyrafinowane i nawiązujące do sportu wzornictwo

Nowa, wyróżniająca się wersja Sport Line dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych: Crystal Black Pearl lub Platinum White Pearl okraszonych wieloma czarnymi akcentami takimi jak: listwy reflektorów i nakładki na lusterka boczne. Wykończenie takie zastosowano również na felgach i nakrętkach kół.
We wnętrzu linii Sport Line zostały zastosowane modyfikacje stylistyczne środkowej konsoli i paneli drzwiowych-elementy te uzupełniono o wykończenie w kolorze czerni fortepianowej.
Całość zwięczają czarne słupki, podsufitka oraz skórzane fotele nadające sportowego sznytu.

Nowoczesna hybrydowa technologia

 CR-V wprowadzając wariant e:HEV zachowuje responsywność i wysoką wydajność swoich modeli hybrydowych będącą wypadkową zaawansowania technologicznego hybrydowych układów napędowych Hondy.
SUV wyposażony jest w 2,0-litrowy silnik benzynowy i-VTEC osiągający 145 KM przy 6 200 obr/min oraz dwa silniki elektryczne: jeden działający jako generator i drugi napędowy o mocy 184 KM i wysokim momencie obrotowym 315 Nm. Układ hybrydowy zapewnia  zużycie paliwa 6,6 l/100 km (w cyklu łączonym WLTP)- w przypadku modeli z napędem na przednie koła oraz  zużycie paliwa na poziomie 7,1 l/100 km (w cyklu łączonym WLTP) w modelach AWD. Hybrydowy układ może rozpędzić CR-V e:HEV od zera do 100 km/h już w 8,6 sekundy w wersji FWD i już w 8,9 sekundy w AWD. Prędkość maksymalna to 180 km/h.

Zawieszenie i układ jezdny

CR-V e:HEV charakteryzuje się , wzmocnionym zawieszeniem oraz układem kierowniczym o zmiennym przełożeniu. Ponadto CR-V e:HEV  wyposażony został w najnowszą technologie napędu na wszystkie koła Hondy “Real Time AWD with Intelligent Control System™”

Bezpieczeństwo

Zgodnie z filozofią Hondy “Bezpieczeństwo dla każdego”, pakiet systemów bezpieczeństwa biernego i czynnego nadal jest dostępny w standardzie dla wszystkich wersji CR-V e:HEV. Podstawą dla wysokiego poziomu ochrony pasażerów jest mocna platforma, stworzona w ramach koncepcji “All Directions Collision Safety”. W jej konstrukcji wykorzystano opracowaną przez Hondę, strukturę nadwozia ACE™ (Advanced Compatibility Engineering), która wykorzystuje sieć połączonych elementów strukturalnych w celu równomiernego rozłożenia energii zderzenia. Uzupełnieniem pakietu bezpieczeństwa biernego CR-V e:HEV jest pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego i wspomagania kierowcy Honda Sensing™.